Life begins at the end of your comfort zone..

Airlie Beach!

Hi mates!

Nou, jullie lopen na het lezen van deze blog weer op schema! Ik ben drie dagen geleden aangekomen in Airlie Beach. Dit is een klein plaatsje. De sfeer is goed en in de hoofdstraat zitten hele leuke kleine winkeltjes. Het was een lange rit van Townsville naar Airlie Beach. Ik heb er 5/6 uur over gedaan. Het was half 8 in de avond dat ik met Jeanine aan kwam in Airlie. We hadden allebei een ander hostel geboekt, dus vanaf hier scheiden onze wegen! Maar wie weet komen die ooit weer bij elkaar. :) We hebben onze spullen gedropt in onze hostels en nog even een afscheids drankje gedaan. Daarna ben ik heerlijk naar mijn bed geweest, want de volgende dag moest ik om zeven uur in de ochtend al inchecken. Ik heb twee volle dagen en een nacht doorgebracht op een zeilboot. Dat was een leuke ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar. We hadden best heftige golven en dan een beetje zeeziek zijn is niet heel chill. Heerlijk bruin geworden, prachtige zonsondergang gezien en een mooie sterrenhemel! Ik was met een groep met 10 andere mensen. Gewoon gerelaxed, gepraat, gesnorkeld en uiteindelijk gestopt bij WhiteHeaven Beach. Dit is zoon prachtig wit strand en zo groot! Het water is erg blauw en je moet maar gewoon mijn foto's bekijken. Dan kan je zelf oordelen :) Na de twee dagen op de boot heb ik mijn laatste avond afgesloten in Airlie Beach met twee mensen van de boot en mensen uit Mexico en Zwitserland. Het was een goed stap avondje!

Op dit moment zit ik met een Amerikaans meisje een beetje te chillen in een Free WiFi omgeving! finally! Ik moest voor tien uur in de ochtend namelijk al uitchecken, terwijl mijn bus pas om negen uur in de avond vertrekt.. Dus het is deze dag even uitzitten. Morgenochtend kom ik rond half 7 aan in het plaatsje Agnes Water/ook wel bekend als 1770. Mijn plan is om hier een volle dag te blijven en een nacht te slapen. Dan ga ik door naar Hervey Bay!

Ik ben al een tijdje weg van huis, maar heb het nog altijd prima naar mijn zin hier. Top mensen ontmoet en al veel gezien. Deze hele maand en een paar dagen van januari breng ik nog door in Australië. Daarna vlieg ik naar Nieuw Zeeland! Het is alweer 5 december (Damn, ik mis de pepernoten!!) dus ik ga nog een maand heerlijk genieten hier!

Kusjes vanuit Airlie. Xxx <3

Reacties

Reacties

Yvonne

Lisa wat een mooie verhalen, en dat je hebt gesnorkeld wauw nooit gedacht top gedaan. een dikke kus van ons

Priscilla

klinkt goedd allemaal meis!! Geniet er goed van , de tijd gaat sneller dan je denkt namelijk..

Xxx Pris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active