Life begins at the end of your comfort zone..

Sydney je was geweldig!

Hi everybody!

Even een berichtje voor het thuisfront, want nu heb ik even niks te doen. Dit was mijn laatste week in Sydney.. en ik heb daar nog goed van genoten. Dinsdag ben ik naar de Blue Mountains gegaan, even dagje school geskipt. Het was namelijk perfect weer om te gaan wandelen. Ik stond vrleg in de ochtend op en na een rit van drie uur was ik dan eindelijk in de mountains. Ik was niet met een Tour meegegaan om zo geld te besparen, dus het was een mooie uitdaging voor me. Ik besloot, heel verstandig, om informatie te winnen om zo te kijken welke wandeling ik zou willen gaan maken. Je kan er wandelingen maken van een uur, 4 uur of dagtochten. Ik besloot om de wandeling level: medium te gaan lopen. Het was een behoorlijke klim, maar wauw wat was het gaaf! Uiteindelijk ben ik mijn route kwijt geraakt Haha en kwam ik op een wandelpad uit van level: hard. Nou ik heb het geweten! Na ruim 8 uur gelopen te hebben was ik bij het einde. Ik heb prachtige foto's kunnen maken en genoten van het uitzicht!

Woensdag ben ik naar mijn favoriete plek in Sydney geweest, Manly. Met een vriend uit Italië lekker dagje strand gehad, wat gelopen en geluncht. Prima! Dondedag na school in het park gerelaxed met twee mensen van school. Heerlijk! Leef het goede leven :)

Gisteren was mijn laatste schooldag.. Oh wat baal ik daarvan zeg. Ik heb het zo naar mijn zin gehad en zoveel leuke mensen ontmoet. Kon ik nog maar een maandje langer blijven. Ik heb een fijn afscheid gehad. Mensen hebben wat leuke voor mij geschreven op een vlag en iemand moest helemaal huilen dat ik weg ging. Het was een mooi moment. Zo mooi dat je veel voor mensen kan betekenen in een vrij korte tijd. Ik ben best hecht geworden met een aantal en dan is afscheid nemen best moeilijk. In december zal ik een paar dagen terug keren naar Sydney om nog wat dagen met deze geweldige mensen om te gaan. Van school heb ik een certificaat gekregen met goed resultaat. Voor grammer/vocabulaire een B en de rest allemaal A'tjes.

Ik ben van Sydney gaan houden! Wat een prachtige stad is het met hele vriendelijke mensen. Zoveel dingen te doen en te zien. Ik heb genoten. De mensen die ik heb ontmoet, met een paar in het bijzonder, zal ik altijd blijven onthouden. Ondertussen ben ik herenigd met Nicolette voor twee dagen. Gezellig!

Deze blog typ ik nu vanuit een hostel. Ik heb mijn woonplaats in Roseville verlaten vanochtend en ben nu aangekomen in een hostel midden in het centrum van Sydney. Ik slaap op een kamer met vijf jongens. Wat een gezelligheid! Ik ga vanavond maar even een dansje en een drankje doen in de stad en dan proberen te slapen hier. Morgenvroeg opstaan om richting het vliegveld te gaan voor mijn vlucht naar Cairns! Ben benieuwd. Op naar een nieuw hoofdstuk, een nieuw avontuur!