Life begins at the end of your comfort zone..

Het is zover!

Vandaag is het dan eindelijk zover! Over een paar uur ga ik richting Schiphol en ik word uitgezwaaid door mijn ouders, vriend en mijn vriendinnetje Annemieke. Gisteren heb ik al afscheid genomen van mijn paardenkind Kyan. Dat was even moeilijk, maar gelukkig heb ik twee top verzorgers Mylene en Lisette die hem goed gaan verzorgen. Thanks meiden!!!!

Afscheid nemen zal moeilijk worden, maar ik ben helemaal klaar voor mijn grote avontuur! Om half 4 vanmiddag zal ik de lucht in gaan! Spannend!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte!

Xxxxxxx <3

Reacties

Reacties

Priscilla

Heel veeel plezier en succes met je reis!!
Geniet van deze maanden en maak er iets heel moois van.

Dit is iets wat je vaak maar eenmalig mee maakt in je leven.

Xxxxxx????

Savanna

Gaat helemaal top worden meis!
Ik volg je!

yvonne

Je reis is begonnen .veel plezier en geniet er van .Heel veel liefs en een dikke kus

Sanne

Nu al twee dagen onderweg en al een prachtige foto in Singapore. Hopelijk wordt dit de reis van je leven. Geniet ervan!

Sofie

Nice! Ga je ook foto's plaatsen hier? :)
Veel plezier
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active