Life begins at the end of your comfort zone..

Nog 11 dagen te gaan!

Toen ik mijn vorige blog schreef moest ik nog 48 dagen wachten, maar de weken zijn voorbij gevlogen en over 11 dagen zit ik in het vliegtuig richting Australie! Ik ben al een tijdje bezig met de voorbereiding en wat is dat leuk om te doen zeg! Foto's bekijken, filmpjes kijken, dingen lezen en kijken wat er in de omgeving allemaal te doen is. Natuurlijk weet je nooit hoe iets gaat lopen of waar je beland, maar ik vind het heerlijk om een paar dingen in gedachten te hebben die ik wil gaan doen.

Ik ga Australie, Nieuw Zeeland en Bali bezoeken, maar ik heb alvast mijn (voorlopige) bucketlist klaar voor Australie:

* Grootste bezienswaardigheden in Sydney bezoeken. Denk hierbij aan de Harbour Bridge,
Opera House en de Blue Mountains. Aangezien ik hier een tijdje ga wonen heb ik genoeg tijd
om heelSydney te ontdekken.

Tongue Out

* Surflessen nemen. Ik denk dat dit nooit mijn favoriete sport zal gaan worden, want ik hou niet
van water en niet van vallen. Dus laat staan deze combinatie haha. Maar toch wil ik het
proberen! In Australie hoor je gewoon op een surfplank te hebben gestaan!
* Great Barrier Reef. Het grootste koraal rif van de wereld en het schijnt super mooi te zijn. Om
mijn angst voor water te overwinnen zit ik te denken om te gaan snorkelen. Maar mocht ik dit
toch niet durven dan ga ik lekker mee op een boot met een glazen bodem.
Laughing

* Bezoek aan Phillip Island. Dit eiland staat bekend om de pingquin parade. De pingquins komen
terug na een dag op zee en waggelen langs het strand naar hun holen. Lijkt me erg mooi om
te zien.
* Great Ocean Road. Een wereldberoemde weg langs de zuidkust van Australie.
* Kangaroo Island. Een eiland met een prachtige natuur en veel dieren.
* Melbourne. Dit jaar vier ik oud&nieuw met mezelf en waarschijnlijk mijn toekomstige
medebewoners van het hostel waar ik in verblijf. In ieder geval zit ik rond deze tijd in
Melbourne! Ik ben benieuwd.
* Flinders ranges. De grootste bergketen in Zuid-Australie. Meer de outback in van Australie.

Ondertussen heb ik ook mijn medereizigers ontmoet waarmee ik samen naar Australie vlieg! We hadden 29 september een meeting in Nijmegen. Het was leuk om kennis te maken met iedereen en het is een gezellige groep. We vliegen met z'n allen, brengen een dag/nacht door in Singapore en zijn nog drie dagen samen in Sydney. Daarna gaat ieder zijn eigen weg.

Smile


Genoeg om naar uit te kijken dus!

Kiss


Reacties

Reacties

Oma

Ik reis mee!
Lisa, heel veel plezier met het maken van jouw droomwens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active