Life begins at the end of your comfort zone..

Wat gaat de tijd toch snel..

Wat gaat de tijd toch snel..
Iets langer dan een jaar geleden werd ik geinspireerd door mensen in mijn omgeving die op reis zijn gegaan. Op reis gaan is een droom van mij geworden, maar je weet hoe dat vaak gaat.. het komt er soms niet van om van je dromen werkelijkheid te maken. Vorig jaar Augustus heb ik besloten om mij meer in reizen te gaan verdiepen en in November heb ik de knoop doorgehakt om het gewoon te gaan doen! Om dingen te leren/te ervaren moet je uit je comfortzone stappen en een avontuur aan gaan.

Nu is het dan zo ver.. nog 48 dagen en dan stap ik het vliegtuig in richting Australie! Ik zal een overstap hebben op Dubai, een dag en een nacht doorbrengen in Singapore en dan doorvliegen naar Sydney! In Sydney zal ik naar school gaan bij ELC. (English Language Company) Want tsjah, als je mij een beetje goed kent dan weet je dat 'engels' en 'lisa' geen goede vrienden zijn. Toch zal ik mij een beetje verstaanbaar moeten maken aan de andere kant van de wereld, dus een engelse cursus volgen lijkt mij wel een goed plan.

Wink
Het klinkt misschien raar, maar ik heb er heel veel zin in om daar naar school te gaan. Ik ben benieuwd naar mijn klasgenoten en mijn gastgezin waar ik die periode verblijf!

Na de engelse cursus zal ik gaan backpacken door Australie, Nieuw Zeeland en Bali. Oh, wat kijk ik hier naar uit. Toch zal het even wennen zijn aangezien ik alleen ben. Dit wordt mijn eerste keer 'alleen' reizen en dan gelijk voor langere tijd. Maar zoals elke backpacker zegt.. je bent nooit alleen. Je bent alleen op jezelf aangewezen. Alle vrijheid, doen wat je wil doen, nieuwe mensen ontmoeten, vriendschappen opbouwen, nieuwe culturen leren kennen, de mooiste plekken zien, maar vooral jezelf leren keren! Klinkt toch perfect?! Naast alle mooie dingen van backpacken heeft het natuurlijk ook een mindere leuke kant. Daar ben ik mij heel bewust van. Ik zal mezelf moeten aanpassen aan situaties, mijn geliefde privacy aan de kant zetten, niet altijd in een schone omgeving bevinden, mij soms alleen voelen, eten wat er te eten is en blij zijn met wat ik heb! Oftewel, een mooie uitdaging!
Cool


Ik kan mededelen dat mijn visum is goedgekeurd en mijn vliegtickets geboekt zijn! *jeej* Nu moet er nog van alles geregeld worden en daar heb ik dus nog mooi 48 dagen de tijd voor. Klinkt veel, is weinig. Deze dagen zal ik zelf erg druk zijn met dingen regelen/uitzoeken/inpakken etc. maar ik zal ook zeker tijd vrij maken voor mijn lieve vriendjes&vriendinnetjes die ik zal gaan missen.

Kiss

Reacties

Reacties

yvonne

Spannende tijden .zowel voor jou als voor ons. Maar zal vast een mooie tijd worden .iets wat je graag alleen wil doen .stoer

Rene en madelon

Lisa backpacken is zalig, wij hebben er wat ervaring mee!
Geniet er van!!
Wij volgende je via "Lisa op reis"
Rene e Madelon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active