Life begins at the end of your comfort zone..

Heenreis & Singapore!

Hoi hoi iedereen!

Maandag 19 oktober heb ik afscheid genomen op Schiphol. Ik werd uitgezwaaid door mijn ouders, vriend en mijn lieve vriendin Annemieke! Best raar om een laatste knuffel te geven met het idee dat je lang van huis bent. Ingecheckt op Schiphol en mijn avontuur kan beginnen!

Vlucht Amsterdam - Dubai ging vrij snel. Het was rond de zes uur vliegen en het eten dat ik kreeg was best lekker! Op Dubai moest ik drie uur wachten om vervolgens verder te vliegen naad Singapore. Helaas was deze tweede vlucht van rond de 8 uur minder fijn. Meerdere mensen waren misselijk en ik viel daar helaas ook onder..

Eindelijk aangekomen in Singapore en ik vond het gelijk een fijne stad. De mensen zijn hier zo sociaal en behulpzaam, echt super fijn. Ik verbleef hier 1 nacht in Hotel Royal Singapore met nog twee andere meiden. Ik ben na aankomst met een meisje de stad gaan verkennen. We zijn naar het gedeelte Little India gegaan. Overal mooie versieringen en heerlijk bij een restaurantje India's gegeten. Op de terug weg waren we zo slim om verkeerd te lopen. We waren met z'n tweeën een half uur langs het hotel door gelopen. Haha, maar met hulp van de aardige mensen daar hebben we het hotel weer terug gevonden. In het donker ziet alles er toch net wat anders uit.. :)

De volgende dag heb ik meerdere dingen bezocht in Singapore. De stad, een tempel, uitzichten en de botanische tuinen. Mooi!

In de avond vloog ik door naar Sydney en ik ben hier gisteren veilig aangekomen. Hoe mijn eerste dagen in Sydney zijn geweest lezen jullie in mijn volgende blog!

kusjes vanuit Australie!

Reacties

Reacties

yvonne

fijn om te horen dat je het naar je zin hebt . Foto,s zien er prachtig uit ,mooie bloemen en kleuren .geniet er van dikke kus .

Ruud

Wel vermoeiend zo'n lange reis, maar die tussenstop in Singapore was in ieder geval de moeite waard. En dit is nog maar het begin!
Er komt nog veel meer moois aan voor je. Natuurlijk ben ik benieuwd naar je volgende verhaal.
Liefs, Ruud

Sav

Hoe was de kwaliteit van de airlines? Had je genoeg ruimte voor die uurtjes die je moest slijten in het vliegtuig? En praten de inwoners van Singapore goed Engels? Ik hoorde dat Engels één van de officiële talen daar is.
Looking forward to your next journal :)

Oma en Opa van den Berg.

Hallo Lisa,
Blj dat je na een vermoeide reis goed bent aangekomen
in Singapore.Zien met spanning uit naar je volgende
berichten. Veel liefs Oma en Opa.

Oma en Opa van den Berg.

Alvast bedankt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active